123accu - Goedkope Accu en Batterijen - Homepage logo
123accu B.V.
Koningsbeltweg 52
1329 AK Almere
Telefoon: 0294-787125
Fax: 0294-787126
E-mail: info@123accu.nl
meer dan 4 miljoen klanten! Thuiswinkel Waarborg

powered by 123inkt.nl

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% BTW)
Laagste prijs garantie!

Garantievoorwaarden

Garantietermijn
Bij 123accu.nl bent u verzekerd van producten die aan de allerhoogste kwaliteitseisen voldoen.

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Op de wettelijke garantie heeft u natuurlijk altijd recht. Maar daarnaast krijgt bij 123accu.nl op diverse artikelen nog meer garantie:
  • U ontvangt 24 maanden garantie op defecten van 123accu.nl huismerkproducten. 
  • U ontvangt de fabrieksgarantie op defecten van originele producten.
Een accu wordt gezien als defect als deze direct na ontvangst in het geheel niet oplaadt of als de accu zeer snel leeg raakt na de eerste malen opladen.

Heeft u een vervangende accu gekregen binnen de garantieperiode omdat de eerste defect was? Dan geldt de garantieperiode van de aankoopdatum van de eerste accu. De vervanging van een product leidt dus niet tot hernieuwing of verlenging van de garantieperiode.

Normale slijtage
Houd er rekening mee dat een oplaadbare accu of batterij normale slijtage kent. Daarnaast is het gebruikelijk dat de gebruiksduur bij met name niet-oplaadbare batterijen per keer kan verschillen. Normale slijtage valt niet onder garantie. 

Bewaar een accu op kamertemperatuur om slijtage te beperken en voorkom dat een accu volledig leeg raakt, dit kan een accu onherstelbaar beschadigen.
 
Terug naar klantenservice
 
Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Raadpleeg altijd de gebruiksaanwijzing van uw apparaat voor eventuele probleemoplossingen.

Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
    U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
  • Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient een briefje aanwezig te zijn waarop duidelijk uw adresgegevens en telefoonnummer vermeld staan, alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer.
    Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Let op: verstuur nooit beschadigde, lekkende of stinkende accu's of batterijen per post. Neem bij twijfel altijd contact op met onze klantenservice.

De exacte situaties waarin garantie geldt, en uitsluitingen hierop, vindt u onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.
 
Terug naar klantenservice Terug naar boven